Page 54 - ocak_2022_ebulteni_kitap
P. 54

Konuşmaların      ardından      Robo-
                                                                           tik,  Bilimsel  ve  sanatsal  onlarca

                                                                           atölye  protokol  üyeleri  tarafın-
                                                                           dan  tek  tek  gezildi.  Atölyelerde

                                                                           öğrenciler  alanlarında  uzman  öğ-
                                                                           retmenler  nezaretinde  proje  çalış-

                                                                           malarını  gerçekleştirdiler.  Öğren-
                                                                           cilerin   heyecanları    gözlerinden

                                                                           okunurken protokol üyeleri emekle-
                                                                           rinden dolayı öğrenci ve öğretmen-

                                                                           leri  tebrik  ettiler.  Üç  gün  süreyle
                                                                           devam eden etkinliğe İznik Kayma-

        kamlığı,  İznik  Belediye  Başkanlığı,  Uludağ  Üniversitesi  ve  İznik  Meslek  Yüksekokulu,  İz-
        nik  Ticaret  ve  Sanayi  Odası,  Uğur  Okulları,  Özel  İznik  Anaokulu,  İznik  Çini  Vakfı  ve  Bursa

        Teknoloji  Merkezi  ve  ilçede  bulunan  her  düzeyden  okullar  destek  verdi.  Proje  etkinlikleri  kap-
        samında  geleneksel  el  sanatları,  fen  bilimleri,  matematik,  yapay  zekâ,  kodlama,  robotik,  gele-

        neksel oyunlar gibi alanlarda 56 atölye, 7 seminer, 1 planetaryum gösterisi, bilim şovları, müzik
        dinletileri ve akıllı oyunlar yer aldı. 4007 Bilim Şenlikleri programıyla; bilim kültürünün ve ileti-

        şiminin toplumun daha geniş kesimlerine yaygınlaştırılması, katılımcılara bilimsel bilginin ulaş-
        tırılması  ve  bilim-teknoloji  arasındaki  etkileşimin  etkinlikler  yoluyla  kavratılması  amaçlanıyor.














































                                                                                                              53
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59