Page 82 - 2024_e bulten_ocak
P. 82

BURSA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ / AR-GE






               Öğrencilerimiz drama atölyesi ile başlayıp, özgün masalların anlatıldığı, özel bestelerin farklı müzik

          aletleriyle  seslendirildiği,  masalın  temasına  uygun  görsel  sanat  etkinliklerinden  oluşan  atölye
          çalışmalarında farklı deneyimleri yaşarken velilerimiz de ‘Aile Eğitimi Atölyesinde’ “etkili iletişim becerileri,
          kaygı  yönetimi,  stresle  başa  çıkma  yöntemleri,  çatışma  çözme  yöntemleri,  psikolojik  sağlamlık,  erken

          ergenlik” gibi konularda çocuklarımızı anlamaya ve onlara yol göstermeye yönelik kıymetli bilgilerin izini
          sürüyorlar.  Birçok  sanatsal  etkinliklerle  farklı  yetenekleri  ve  becerileri  ortaya  çıkan  çocuklarımız  atölye

          çalışmalarının yanı sıra aileleriyle birlikte ilimizin çeşitli müze ve kültür merkezlerini görüp tanımaktalar.























                Proje Osmangazi, Nilüfer ve Yıldırım ilçelerinde uygulanmaya 2022 yılı Nisan ayında COVİD -19 sürecinde

          anne  veya  babasını  kaybeden  çocuklar  hedef  kitle  seçilerek  başlatıldı.  Yeni  eğitim  öğretim  yılında,
          gerçekleşen sonuçların değerlendirilerek hedef kitle ve içerik genişletildi. Okulların rehberlik servisi risk
          haritalarında  yer  alan  dezavantajlı  çocuklar,  2.  Dönemde  ülkemizde  yaşanan  depremden  etkilenen

          İlköğretim 1. ve 2. kademe öğrencileri ve aileleri oldu.


















                   Müdürlüğümüze bağlı yurtlarda, Turizm Otelcilik Liselerinde konaklayan depremden etkilenen öğrenci

          ve ailelerine yönelik atölye çalışmalarımızı, Gençlik Spor İl Müdürlüğü işbirliğinde Nilüfer Gençlik Merkezinde
          gerçekleştirdik. Projemizin Ocak ayında Tayyare Kültür Merkezi’nde gerçekleşen dönem sonu şenliğine farklı

          okullarımızdan 585 ilkokul öğrencisi ve 21 öğretmen katıldı.







  AR-GE  E-BÜLTENİ / OCAK 2024                            82
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87