Page 57 - ECEP_Kitap
P. 57

MAYIS AYI TEMASI



                           BİLİŞSEL GELİŞİM








                                                                                NE YAPTIK?
                                                                                NEDEN YAPTIK?




                                                                                Örüntü  kartları  ters  olarak  masaya
                                                                                bırakılmış  ve  öğrenc den  b r  kart
                                                                                seçmes    stenm şt r.  Çocuklar  seçt ğ
                                                                                kartı   ncelem ş,  nasıl  sıralandığına
                                                                                d kkat  etm ş  ve  kartı  kapatmıştır.
                                                                                Hafızasında     tuttuğu     örüntüyü
                                                                                bardaklarla oluşturmaya çalışmıştır.












   ZÜBEYDE HANIM

   ANAOKULU                                                                     KAZANIM VE


   Ö ğ r e t m e n   G ü l ç i n   İ l h a n   U g u r l u                      GÖSTERGELERİ


                                                                                Kazanım     1.    Nesne/durum/olaya
                                                                                d kkat n  ver r.
                                                                                Göstergeler :  D kkat  ed lmes   gereken
                                                                                nesne/durum olaya odaklanır. D kkat n
                                                                                çeken    nesne/durum/olaya    yönel k
                                                                                sorular   sorar.   D kkat n    çeken
                                                                                nesne/durum/olayı        ayrıntılarıyla
                                                                                açıklar.


                                                                                Kazanım    14.   Nesnelerle   örüntü
                                                                                oluşturur.
                                                                                Göstergeler :    Modele      bakarak
                                                                                nesnelerle örüntü oluşturur. En çok üç
                                                                                ögeden  oluşan  örüntüdek   kuralı
                                                                                söyler.  B r  örüntüde  eks k  bırakılan
                                                                                ögey   söyler,  tamamlar.  Nesnelerle
                                                                                özgün b r örüntü oluşturur.


                                                                                                               55
                            ar      ge                                            / bursailmemarge     bursaarge.meb.gov.tr

                             BURSA
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62