Page 57 - ECEP_Kitap
P. 57
MAYIS AYI TEMASI
BİLİŞSEL GELİŞİM
NE YAPTIK?
NEDEN YAPTIK?
Örüntü kartları ters olarak masaya
bırakılmış ve öğrenc den b r kart
seçmes stenm şt r. Çocuklar seçt ğ
kartı ncelem ş, nasıl sıralandığına
d kkat etm ş ve kartı kapatmıştır.
Hafızasında tuttuğu örüntüyü
bardaklarla oluşturmaya çalışmıştır.
ZÜBEYDE HANIM
ANAOKULU KAZANIM VE
Ö ğ r e t m e n G ü l ç i n İ l h a n U g u r l u GÖSTERGELERİ
Kazanım 1. Nesne/durum/olaya
d kkat n ver r.
Göstergeler : D kkat ed lmes gereken
nesne/durum olaya odaklanır. D kkat n
çeken nesne/durum/olaya yönel k
sorular sorar. D kkat n çeken
nesne/durum/olayı ayrıntılarıyla
açıklar.
Kazanım 14. Nesnelerle örüntü
oluşturur.
Göstergeler : Modele bakarak
nesnelerle örüntü oluşturur. En çok üç
ögeden oluşan örüntüdek kuralı
söyler. B r örüntüde eks k bırakılan
ögey söyler, tamamlar. Nesnelerle
özgün b r örüntü oluşturur.
55
ar ge / bursailmemarge bursaarge.meb.gov.tr
BURSA