Page 53 - ECEP_Kitap
P. 53
MAYIS AYI TEMASI
BİLİŞSEL GELİŞİM
NE YAPTIK?
NEDEN YAPTIK?
Malzemeler etk nl k masasının üzer ne
bırakılmıştır. Öğrenc den, lk önce
eller ne kapaktan yapılan materyaller
takması, pon ponları 2 tabağa koyması,
1- 9 arası sayılardan k kart seçmes
stenm şt r. B r kart sağ tarafa, d ğer
kart sol tarafa konmuştur. Öğrenc den
sağ el yle sol taraftak kartta yazılı sayı
kadar sol el ndek kapağın ç ne
ponpon koyması stenm şt r. Çalışma el
değ şt rerek devam etm şt r.
ÇALI İLKOKULU
ANASINIFI KAZANIM VE
Ö ğ r e t m e n S o n g ü l Y e l e r i GÖSTERGELERİ
Kazanım 1. Nesne/durum/olaya d kkat n
ver r.
Göstergeler : D kkat ed lmes gereken
nesne/durum olaya odaklanır. D kkat n
çeken nesne/durum/olaya yönel k
sorular sorar. D kkat n çeken
nesne/durum/olayı ayrıntılarıyla açıklar.
Kazanım 4. Nesneler sayar.
Göstergeler : İler ye/ger ye doğru b rer
b rer r tm k sayar. Bel rt len sayı kadar
nesney göster r. Saydığı nesneler n kaç
tane olduğunu söyler. Sıra b ld ren sayıyı
söyler. 10’a kadar olan sayılar çer s nde
b r sayıdan önce ve sonra gelen sayıyı
söyler.
51
ar ge / bursailmemarge bursaarge.meb.gov.tr
BURSA